سایت3

ارسال ۱۶۷۷ اثر طلاب هنرمند به نهمین جشنواره هنر آسمانی

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه از ارسال ۱۶۷۷ اثر طلاب هنرمند به نهمین جشنواره هنر آسمانی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره هنر آسمانی، حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در آئین اختتامیه نهمین جشنواره هنر آسمانی که در سالن همایش‌های بین المللی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد،اظهار کرد: در جشنواره نهم به موضوعات مختلفی توجه ویژه شده است.

وی ادامه داد: حکومت اسلامی و ولایت فقیه، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، عفاف و حجاب، آسیب‌های اجتماعی، مسجد اسلامی و تراز انقلاب اسلامی و … ازجمله این موضوعات هستند.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه طلاب در سال جاری هزار و ۶۷۷ اثر هنری داشتند، مطرح کرد: از این تعداد ۳۶۹ اثر از ۱۶۱ هنرمند در حوزه شعر کلاسیک، ۱۹۷ اثر از ۶۶ هنرمند در حوزه شعر نو و ۸۱۶ اثر در بخش داستان داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۴۵۵ اثر درحوزه دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند، عنوان کرد: همچنین ۴۲۱ اثر در حوزه عفاف و حجاب، ۱۲۳ اثر در حوزه مسجد تراز اسلام و انقلاب اسلامی، ۹۴ اثر در حوزه ولایت فقیه و ۹۲ اثر در حوزه آسیب‌های اجتماعی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با اشاره به اینکه نسبت به دوره هفتم ۳۷ درصد افزایش آثار داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که حرکت حوزه در مسیر هنر رو به جلو است.

وی با بیان اینکه به قضاوت داوران کیفیت آثار در این دوره بالاتر از دوره‌های گذشته بوده است، تصریح کرد: امسال بخش بین الملل جشنواره راه‌اندازی شد تا در سال‌های آینده از طلاب خارج از ایران نیز استفاده کنیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در این راستا، یادآور شد: طراحی بخش هنر و رسانه، راه اندازی و برگزاری جلسات کمیته‌های جشنواره هنرهای آسمانی، طراحی نشریه علمی و پژوهشی هنر و رسانه، اجرای نهمین جشنواره هنرهای آسمانی، همکاری در تهیه و تولید مستند تلویزیونی عبای خاکی، برگزاری جلسات تخصصی در حوزه هنر، نقد برنامه‌های صداوسیما، برگزاری دوره‌های تخصصی و … ازجمله این اقدامات هستند.

وی در پایان تاکید کرد: طبق سیاست‌های مدیریت حوزه‌های علمیه امیدواریم در ادامه مسیر این جشنواره شاهد رخدادهای بزرگ‌تری باشیم.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *